خاطرات كهنه

من اسیر واژه محبتم خالی از کینه دل و حسادتم عاشق دستهای با رفاقتم زندگی اینحوری داده عادتم

گردان یا رسول

به گردان یا رسول بپیوندید."گردان یا رسول"نامی که می شناسید و به آن اطمینان دارید.گردان یا رسول از لشکر قهرمان بیست و پنج کربلا در کمترین فرصت ممکن شما را به کربلای معلا می رساند."یا رسول"با تجربه ی صدها اسیر در شبه جزیره فاو.یا رسول نامی آشنا برای همه شهیدان جنگ تحمیلی.دانشجویان عزیز!شما می توانید انتخاب کنید,شهید,مجروح,اسیر و مفقود.
بعد مقداری با دهنش مارش می زد و دوباره ادامه می داد:یا رسول در سراسر خطوط عملیاتی و پدافندی رزمنده می پذیرد,بسیجی ,پاسدار وظیفه,کادر,طرح ششماهه.همه و همه در گردان یا رسول ثبت نام می کنند.در گردان یا رسول شما به دستکاری شناسنامه برای داشتن حداقل سن,یا به تعهد چهل و پنج روزه نیاز ندارید.هر که هستید,هر چه هستید و از هر کجا اعزام شده اید یا رسول مقدم شما را گرامی می دارد.گردان یا رسول گردان ویژه شهدا و اسراست. یا رسول برای تکمیل قطعه شهدای خود در سراسر کشور عضو جدید می پذیرد.خلاصه,یا رسول را دست کم نگیرید.یا رسول این حمله غوغا می کند!بشتابید و از فرصت استفاده کنید.دیر بجنبید از گردان یا رسول جز نامی باقی نمانده است.
همه مرده بودیم از خنده.آنقدر هم نقشش را خوب بازی می کرد که گویی سالها تبلیغاتچی بوده و برنامه آینده سینماها را اعلام می کرده است,با همان آب و تاب که فیلم های پلیسی و گانگستری را تعریف و تبلیغ می 
کنند.جالب تر اینکه در همین اثنا معاون گردان از راه رسید.حدس بزنید چه وضعی پیش آمد...



بر گرفته از کتاب شوخ طبعی ها/فرهنگ جبهه.
نظر یادتون نره!!!


+ نوشته شده در  چهارشنبه 21 12 1387ساعت 11:54  توسط sarsepordeh70  |  (1) نظر